Nba Finali

04:02 / Gönderen EmirhanEr /

   Uzun zamandır bloğa yazmıyorum.Malum kapatıldı vsvs.. Açıldığından da yeni haberim oldu.Neyse..




   Gelelim Nba finallerine.Bilindiği gibi Dallas-Miami finalleri oynandı.Açıkçası Dallas'ı tutuyordum.Miami'nin kazanmasını hiç istemedim öyle de oldu.Maçları izlemek için saatimi kursamda uyanamayıp ,  saat 05.00 gibi kalkıp son periyota yetişiyordum.Olmadı son 3-4 dakikaya.Her neyse bu finallerde ki faktörler Dirk-Wade-James-Bosh'tı. 3'e tek kapışan Dirk reis Miami'nin ağzını burnunu kırdı.Zaten adam bir garip , Wade ve James'in yaptığı "Hastalık" şakası adama ek motivasyon oldu.Aslında ne kadar Boston'ı tutsamda finallerde Chicago , Portland , Oklahoma yada Memphis gibi takımların olmasını istiyordum.Az kalsın da geliyorlardı.


   Ha şunu da unutamayalım Miami'nin en büyük destekçisi de "Nihat Doğan"dı.

    Dallas'ın kazanmasına çok sevindim. Dirk , Terry , Marion çok ayrı yerleri var bende.Hele ki Marion'ın. O atışına kurdan senin.

0 yorum:

Yorum Gönder